Grudniowe Warsztaty- Filcowe Kwiaty

Mam w Gdańsku takie odkryte latem ulubione miejsce na obiad z dziećmi, w samym centrum, a jednak na uboczu. Od początku powstania tej cudownej kawiarni o prawdziwie rodzinnej atmosferze, kibicuję założycielkom z całego serca.
Sama kiedyś marzyłam o takim projekcie i w ogóle cieszą mnie wszelkie inicjatywy kobiet, które z determinacją (bo to nie jest wcale taki łatwy kawałek chleba) łączą życie rodzinne ze spełnianiem swoich marzeń i twórczych wizji.
Kto by pomyślał, że kiedyś dojdzie miedzy nami do takiej milej współpracy:)
Cieszę się ogromnie i mam nadzieję, że ten projekt się spodoba...
Moje wierne "obserwatorki" bardzo proszę o słówko w tej sprawie, Tam gdzie trzeba;)



Zapraszamy te zakochane już w filcowaniu osoby, mające za sobą własne prace i te, dla których ta metoda brzmi jak magia, szczególnie, że filcowanie ma w sobie coś z czarów, gdy na naszych oczach, wełna przemieniać się będzie w fantazyjne kształty.
Zapraszam dziewczęta, panie, mamy, babcie, kobiety twórcze i mniej twórcze, do spędzenia czasu jak za dawnych lat.
Nie jest potrzebna szczególna zręczność, ani talent, ani nawet zmysł artystyczny, to wszystko przychodzi z czasem, gdyż filc ma tę cudowną zaletę, zaskakiwania własnego twórcy. Filc jakby potrafi „udowodnić’, że jeśli myślisz, że nie masz talentu, to się mylisz.

Kiedy i gdzie?
15go grudnia (środa) o godz 17.00-19.30
W ciepłym i rodzinnym wnętrzu restauracji, babycafe.pl przy gorącej kawie, herbacie…

www.babycafe.pl
Gdańsk Wrzeszcz, przy ul.Słowackiego 4

W przedświątecznej atmosferze będzie okazja pobyć, porozmawiać, poznać nowe osoby ale i stworzyć coś własnego, coś z duszą, co można przeznaczyć na wyjątkowy prezent dla bliskiej osoby lub zachować na pamiątkę spotkania, które może rozwinąć się w cykl spotkań tematycznych.

Koszt: 90 zł od osoby
Wliczone są wszystkie potrzebne materiały.

Przewidziana jest opieka nad dziećmi
wg cennika kawiarni.

Zapisy w babycafe.pl lub :
Filcowy Namiot
Klara Łojko
telefon kontaktowy: 669 979 302

ilość miejsc jest ograniczona.
Osoba wpłacająca zaliczkę jako pierwsza, otrzyma upominek.
W razie odwołania zajęć z naszej strony, zaliczka zostanie zwrócona.

7 komentarzy:

  1. Claris wpisz mnie na liste!!!Jak co dogadam reszte z tobą w meilu.Mała odskocznia od codziennych obowiazków sie przyda.Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. A nawet nie mała, jesteśmy tego warte;)Zapisuje Cię i czekam na kontakt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, dostałam dziś przesyłkę!!!:))) Dziękuję raz jeszcze w wolnej chwili przystąpię do farbowania, a efekty zamieszczę:) Ach 2;) jak ja mam daleko do Gdańska, buuuuuu...
    Ach 3, a co z tą lampą co kiedyś wspominałaś? Adres znasz, tylko podeślij to się zdekupaży:)

    OdpowiedzUsuń
  4. toć wać z Gdańska jesteś!!!!!prawie cały blo przejżałam .niema rzeczy króra mnie sie nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ komplement:) Bardzo mi miło, bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Claris wysłałam meila w sprawie warsztatów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie iż bym chciała, to w takim razie TU się zapisuję, a resztę transakcji przekładam na "sob. euh.", o.. dobrze, żeś mię zdopingowała tym esem wczoraj!!

    OdpowiedzUsuń